Kontakt i kwerendy

Muzeum Ziemi Sochaczewskiej i Pola Bitwy nad Bzurą

  • Plac Kościuszki 12, 96-500 Sochaczew
  • tel/fax: + 48 0-46 862-33-09
  • www.muzeumsochaczew.pl

Dyrekcja

P.O.: Michał Górny

Sekretariat i Dział Administracji

Kierownik: Beata Tarka

muzeum@muzeumsochaczew.pl

Dział zbiorów i archeologii

Kierownik: Michał Górny

ZbioryMZS@gmail.com

Dział edukacji

Adrianna Andrusiewicz-Tabara

adrianna.tabara.mzsipbnb@gmail.com

Kwerendy

Istnieje możliwość przeprowadzenia kwerend, zarówno indywidualnie, jak i z pomocą pracowników muzeum.

W zbiorach muzeum znajdują się liczne materiały - dokumenty, zdjęcia, mapy powiązane z historią regionu, a także historią I oraz II Wojny Światowej.

Wnioski kwerendalne należy realizować za pośrednictwem poniższego wniosku, który należy wysłać na adres kierownika Działu zbiorów i archeologii, lub pocztą na adres muzeum.

Kwerendy bez kompletu dokumentów (wniosek i kwestionariusz) nie będą rozpatrywane.

Kwerendy dla instytucji publicznych są realizowane bezpłatnie, w przypadku wniosku osób prywatnych wyniki kwerendy są płatne według stawek zawartych w regulaminie. Procedura kwerendalna jest bezpłatna.

Pliki do pobrania:

Regulamin udostępniania zbiorów

Wniosek

W przypadku poszukiwań weteranów Kampanii Wrześniowej prosimy o wypełnienie do wniosku poniższego kwestionariusza.

Kwestionariusz poszukiwań osoby zaginionej

Zwiedzanie z grupami zorganizowanymi prosimy o zgłaszanie minimum 4 dni przed planowaną wizytą.